Spørsmål & svar



Her er de vanligste spørsmålene kundene stiller, og svarene på disse finner du nedenfor!

 

Hvordan handler jeg?

Svar: Les vår guide " Slik handler du" som viser deg hvor lett det er å handle på Reforma Sthlm.

 

Hvor lang er leveringstiden?

Svar: Hvis varen er på lager, er leveransetiden normalt 1-3 virkedager. Hvis du kjøper et produkt som ikke er på lager, kan leveringstiden variere mellom 2-12 uker, avhengig av våre leverandører. Leveringstiden er oppgitt i bestillingsbekreftelsen (nederst til venstre), og den angitte tiden er alltid omtrentlig (dvs. vi kan aldri 100% garantere en bestemt leveringsdato). Leveringstiden avhenger også av leverandørens frakt, DHLs mulige avvik fra standardtider osv. Hvis leverandøren ikke kan levere varen innen den tidsrammen du har mottatt på din bekreftelse, sender vi ut en ny e-postmelding med oppdatert leveringstid.

 

Hva koster frakten?

Svar: Hvis du handler for 499 SEK eller mer, er frakten gratis. Hvis du handler for en lavere kjøpesum, har vi en fast forsendelsesavgift på 69 SEK. Dette betyr at du som kunde betaler kun 69 SEK, uavhengig av antall produkter du handler.

  

Hvordan endrer eller kompletterer jeg bestillingen min etter bestilling?

Når bestillingen først er gjort, kan den ikke endres av deg som kunde, hvis du tar kontakt med vår kundeservice så fort som mulig, vil de hjelpe deg med endringen.

 

Hvordan leveres bestillingen min?

Svar: Du kan velge om du vil ha bestillingen din levert til en representant eller direkte hjem til deg! Du kan se alle alternativene for levering i kassen. MERK! Større elementer som sofaer og spisebord kan kun sendes som hjemlevering.

 

Kan jeg endre eller returnere en vare?

Svar: Ja. Du har rett til å kansellere kjøpet innen 14 dager etter at varen er mottatt, forutsatt at varene ikke er brukt. Hvis du vil avbryte kjøpet og sende tilbake hele / deler av bestillingen din, kan du gjør det på dette registrerings-skjemaet.

  

Finnes det en butikk hvor du kan se produktene?

Svar: Nei. For tiden har vi ingen fysisk butikk, men som kunde har du alltid 14 dager med åpent kjøp slik at du kan kjøpe produktene i fred og ro, og se dem før du bestemmer deg for om du vil beholde dem eller ikke.

  

Hva skjer hvis varen er skadet i transport?

Svar: Hvis produktet er skadet på leveringstidspunktet, bør dette rapporteres umiddelbart til Reforma Sthlm.

For at vi skal kunne rapportere skaden til vår operatør, må vi rapportere transportskader innen 1-3 dager.

Vi er derfor takknemlige hvis du rapporterer skaden innen denne tiden. Vi erstatter et produkt som vi anser å være skadet i transport, så snart som mulig, og uten ekstra kostnad.

  

Er alle priser på reformasthlm.se inkludert moms og frakt?

Svar: Alle priser på reformasthlm.se viser priser inkludert moms. Frakt er lagt til handlekurven, men hvis du handler for 500 kr eller mer, byr vi på frakten!

 

Hva betyr håndteringsavgift?

Svar: Vi står for det meste av kostnadene som følger med håndtering av hver bestilling. Håndteringsgebyret ved kassen er en del av kostnadene som er involvert i behandling og forsendelse av en bestilling. Dette gjelder for eksempel: lagervalg, utskrift av leveringsnotat, emballasje, administrasjonskostnader fra Klarna AB etc. Vår håndteringsavgift er lineær, dvs. at den øker i takt med våre kostnader for behandling og administering av bestillingen.

 

Hva gjør jeg dersom jeg har et spørsmål jeg ikke finner svar på?

Svar: Hvis du ikke finner svar på et spørsmål du har, er du velkommen til å kontakte oss via info@reformasthlm.se eller via vår telefonstøtte på telefon 08 - 510 09 000